Subject: RE: Peipsi ÜVK - II etapp_mnt nr 13111 km 2,97-5,76 ja nr 13152_TRAM nõusolek_10.10.2024.2024
From: <[email-masked]>
To: "'Arvo Veltri'" <[email-masked]>, "'Anti Palmi'" <[email-masked]>, "'Tiit Harjak'" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "'Liina Talistu'" <[email-masked]>,'Tauno Võhmar' <[email-masked]>, "'Janno Erm'" <[email-masked]>, "'Gunnar Sanderkoff'" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Oct 2024 19:31:12 +0200

Tere

Saadan korrigeeritud VK projekti ülevaatamiseks -
https://www.dropbox.com/scl/fo/kor5ukolqbsswji3tuhoq/AGVl-bUjFJD2sN97ZgXsU
IM?rlkey=wyp60zsoykii60qeh29zraufa
<https://www.dropbox.com/scl/fo/kor5ukolqbsswji3tuhoq/AGVl-bUjFJD2sN97ZgXs
UIM?rlkey=wyp60zsoykii60qeh29zraufa&st=9h6yxyl4&dl=0> &st=9h6yxyl4&dl=0

Nihutasime ÜVK trasse projekteeritud kaablitest eemale nii nagu viimasel
koosolekul kokku leppisime. Palun kiiret tagasisidet projekti sobivuse
kohta ja siis saame juba ka kattetaastust uuendada ning projekti uuesti
EHRi lisada.

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

From: Arvo Veltri [mailto:[email-masked]]
Sent: neljapäev, 10. oktoober 2024 12:17
To: [email-masked]; Anti Palmi
<[email-masked]>; Tiit Harjak
<[email-masked]>; MNT Teed <[email-masked]>
Cc: 'Janno Erm' <[email-masked]>; 'Liina Talistu'
<[email-masked]>; 'Reimo Alas'
<[email-masked]>; [email-masked]
Subject: RE: Peipsi ÜVK - II etapp_mnt nr 13111 km 2,97-5,76 ja nr
13152_TRAM nõusolek_10.10.2024.2024

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

Tere

Teie esitatud ÜVK projektlahendusega sh katendite taastamine nõus, kuid on
üks kitaskoht nimelt mnt nr 131111 km 5,25-5,57.

Sellel teelõigul on TRAMi poolt heaks kiidetud ja Trami poolt arendajaga
sõlmitud 012.09.2024 riigitee ümberehitamise leping.

Palume sellel teelõigul arvestada riigitee ümberehituse projektiga nii, et
ÜVK projekt ja riigitee ümberehitus on võimalik realiseeda võimalikult
väikeste ümberehituste ja täiendavate kulutustega.

Palume kanda oma joonistele TRAMi poolt heaks kiidetud (lepingus olev)
riigitee ümberehituse lahendus.

Kontaktisik riigitee ümberehituse osas on TRAMi poolt Merike Joonsaar.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, October 7, 2024 9:08 PM
To: Arvo Veltri < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Anti Palmi <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Tiit
Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; MNT Teed <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: 'Janno Erm' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Liina Talistu' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
'Reimo Alas' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Subject: RE: Peipsi ÜVK - II etapp_mnt nr 13111 km 2,97-5,76 ja nr
13152_TRAM nõusolek_23.09.2024

Tere

Projekt on komplekteeritud ja leitav siit:

https://www.dropbox.com/scl/fo/glcq68f6qdna7ssdfyji9/AFh7uRHIOgvqtgyAL_SJw
Mg?rlkey=a9q65kj5h5m5me5xtn2aaoe9l
<https://www.dropbox.com/scl/fo/glcq68f6qdna7ssdfyji9/AFh7uRHIOgvqtgyAL_SJ
wMg?rlkey=a9q65kj5h5m5me5xtn2aaoe9l&st=ud40a6qi&dl=0> &st=ud40a6qi&dl=0

Palun kiiret tagasisidet, et saaksime projekti lisada uuesti ka EHRi
menetlusse.

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

From: Arvo Veltri [ <mailto:[email-masked]>
mailto:[email-masked]]
Sent: esmaspäev, 23. september 2024 11:58
To:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]; Anti Palmi <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Tiit
Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: 'Janno Erm' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Liina Talistu' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
'Reimo Alas' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Subject: Peipsi ÜVK - II etapp_mnt nr 13111 km 2,97-5,76 ja nr 13152_TRAM
nõusolek_23.09.2024

Tere

Komplekteeritud projekt palun saatke aadressil [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Arvo Veltri
Sent: Monday, September 23, 2024 11:56 AM
To: [email-masked]' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
Anti Palmi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Tiit Harjak <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: 'Janno Erm' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Liina Talistu' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
'Reimo Alas' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Subject: Peipsi ÜVK - II etapp_mnt nr 13111 km 2,97-5,76 ja nr 13152_TRAM
nõusolek.09.2024

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

Tere

Esitatuga nõus, kuid kandke palun peale ka lahtise kaeviku pontuur
maapinnal, kohtades kus ehitustööd lahtiselt ning kohtades kus kaeviiku
kontuuri riigitee poolne serv jääb 2,5m või lähemale riigitee katte
servast palume ette näha toestatud kaevik.

Komplekteerige projekt:

-        Seletuskiri, koos joonistega

-        IKÕ plaanid, IKÕ ala mitte rohkem kui 1,0m äärmise torustiku
välisservast

-        Katendi taastamise osa, selle oleme koosolekutel ka läbi arutanud

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 18, 2024 4:31 PM
To: Arvo Veltri < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Anti Palmi <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Tiit
Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: 'Janno Erm' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Liina Talistu' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
'Reimo Alas' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Subject: RE: Peipsi ÜVK - II etapp_mnt nr 13111 km 2,97-5,76 ja nr
13152_TRAM märkused_09.09.2024

Tere

Saadan uuendatud asendiplaani lingiga -
https://www.dropbox.com/scl/fo/2sjty1ipuh149urmnmdxl/ACLpYA6t1rzw2X3xLPcbl
FY?rlkey=5cs4h16pyfgts0v1dbte3pyda
<https://www.dropbox.com/scl/fo/2sjty1ipuh149urmnmdxl/ACLpYA6t1rzw2X3xLPcb
lFY?rlkey=5cs4h16pyfgts0v1dbte3pyda&st=rtd46pxf&dl=0> &st=rtd46pxf&dl=0

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

From: Arvo Veltri [ <mailto:[email-masked]>
mailto:[email-masked]]
Sent: esmaspäev, 9. september 2024 13:20
To:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]; Anti Palmi <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Tiit
Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: 'Janno Erm' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Liina Talistu' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
'Reimo Alas' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Subject: Peipsi ÜVK - II etapp_mnt nr 13111 km 2,97-5,76 ja nr 13152_TRAM
märkused_09.09.2024

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

Tere

Käesolevaga esitame märkused ÜVK projekti töö nr 3198, ehitusetapp II
korrigeerimiseks:

1.	Lõik sõlmede K1-35.1/V1-77.1 – K1-28/V169 vahel palun tõsta teemaa
piirile, mitte tulla kaeviku varisemisnurgaga riigitee muldkehasse kui
vaba teemaa on olemas (NB seal lõigul km 2,97-5,76  ei ole mingeid kraave
piki teed);
2.	Sõlmed (kaevud) K1-23 – K1-39 palun tõsta riigitee kruuskattega
tugipeenrast välja (hetkel kaevu tsenter ca 1,0m kattest) ohutule
kaugusele arvestades varisemisnurka 53°;

3.	Sõlmrd K1-21/V158-1 palun tõsta teemaa piirile ja liitumise otsad
viia naaberkinnistule

4.	Lõik sõlmede K1-18/V1-57 –  KS1-16/V147 vahel palun tõsta teemaa
piirile, kui vaba teemaa on olemas
5.	Joonisele palun kanda peale puurkaevikud

6.	Lõpusõlmed mnt km 5,76 palun tõsta riigitee muldkehast välja
ohutule kaugusele arvestades varisemisnurka 53°;

Valmis Teiega ülaltoodud küsimusi arutama Teile sobival ajal.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 28, 2024 12:43 PM
To: 'Arvo Veltri' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Anti Palmi' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; 'Tiit
Harjak' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Anne Vesinurm' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc: 'Janno Erm' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Liina Talistu' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
'Reimo Alas' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Katrin Kõnd' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Subject: RE: Peipsi ÜVK - II etapp_mnt nr 13111 ja nr 13152_TRAM
märkused_23.08.2024

Tere

Saadan korrigeeritud asendiplaani. Palun vaadake üle, kas sobib, siis
viime muudatused sisse ka teistele joonistele ja dokumentidele.

https://www.dropbox.com/scl/fo/cfh7sloojvda68ovysyv8/AFsiCz4eVjrAmmVPy7qeC
iI?rlkey=gcx16psiggd289d266dvlf6c6
<https://www.dropbox.com/scl/fo/cfh7sloojvda68ovysyv8/AFsiCz4eVjrAmmVPy7qe
CiI?rlkey=gcx16psiggd289d266dvlf6c6&st=wdolqlpb&dl=0> &st=wdolqlpb&dl=0

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

From: Arvo Veltri [ <mailto:[email-masked]>
mailto:[email-masked]]
Sent: teisipäev, 27. august 2024 10:23
To:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]; Anti Palmi <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Tiit
Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Anne Vesinurm <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: 'Janno Erm' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Liina Talistu' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
'Reimo Alas' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Peipsi ÜVK - II etapp_mnt nr 13111 ja nr 13152_TRAM
märkused_23.08.2024

Tere

Selge st pikendan Teie menetlust 06 sept 2024.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 27, 2024 10:09 AM
To: Arvo Veltri < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Anti Palmi <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Tiit
Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: 'Janno Erm' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Liina Talistu' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
'Tauno Võhmar' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Reimo Alas' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; 'Katrin
Kõnd' < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Peipsi ÜVK - II etapp_mnt nr 13111 ja nr 13152_TRAM
märkused_23.08.2024

Tere

Esitame uuendatud projekti hiljemalt neljapäevaks.

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

From: Arvo Veltri [ <mailto:[email-masked]>
mailto:[email-masked]]
Sent: reede, 23. august 2024 16:31
To:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]; Anti Palmi <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Tiit
Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: 'Janno Erm' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Liina Talistu' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
'Tauno Võhmar' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Reimo Alas' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; 'Katrin
Kõnd' < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Peipsi ÜVK - II etapp_mnt nr 13111 ja nr 13152_TRAM
märkused_23.08.2024

Liisa Karu

Tere

1.	Sellisel kujul ei ole Teie projekti võimalik kooskõlastada. Samuti
ei nõustu kindlalt Teie otsusega, e-kiri 15 aug -  See info seletuskirjas
kirjutatud ja asendiplaanil seda muutma ei hakka. – riigiteede piirides
tuleb kinni pidada riigitee esindaja nõuetest, kui Te lähete oma töödega
erakinnistutele, siis kindlasti me Teile olulisi ettekirjutisi ja nõudeid
ei esita kui riigiteede toimimine on tagatud.

Lisan juurde „Nõuded ehitusprojektile1“  on § 20 Veevarustuse ja
kanalisatsiooni osa

Lg 2 Asendiplaanil, tehnovõrkude ja -rajatiste koondplaanil või vajadusel
eraldi tehnovõrgu ja rajatiseplaanil esitatakse tehnovõrkude ja -rajatiste
asukohad. – seega palun kõik ka asendiplaanil kajastada ja viia vastavusse
seletuskirjaga.

Soovime samuti selle ÜVK projektiga ühele poole saada ning leiame et
lahendused on olemas. Ootan Teie sõnumit – millal võiksime Teie projekti
läbi teamsi vaadata. Kui need alltoodud põhimõttelised küsimused (kõike
detailides ei kirjutanud) oleme üle vaadanud ja lahti rääkinud, siis saab
ka IKÕ plaaanid ning katete taastamise osa kokku panna.

Leian, et kõik on lahendatav.

Ootan Teie sõnumit, eeldan kokkusaamine võiks olla 26 aug-27 aug öelge
palun aeg (algus võiks olla 9.00 , aga kindlasti ennelõunat).

Ei ole esialgu Teie menetlust katkestanud (tagasi lükanud), ootan Teie
otsust, millal projekt üheskoos üle vaadata.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, August 23, 2024 2:34 PM
To: Arvo Veltri < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Anti Palmi <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: 'Janno Erm' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Liina Talistu' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
'Tauno Võhmar' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Reimo Alas' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; 'Katrin
Kõnd' < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Peipsi ÜVK - II etapp_mnt nr 13111 ja nr 13152_TRAM
märkused_15.08.2024

Tere

Tuletan meelde, et ootame kooskõlastust, et projekt lõpuni viia.

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

From:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] [ <mailto:[email-masked]>
mailto:[email-masked]]
Sent: kolmapäev, 21. august 2024 12:41
To: 'Arvo Veltri' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Anti Palmi' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: 'Janno Erm' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Liina Talistu' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
'Tauno Võhmar' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Reimo Alas' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Peipsi ÜVK - II etapp_mnt nr 13111 ja nr 13152_TRAM
märkused_15.08.2024

Tere

Ootame kooskõlastust VK lahendusele, et projekt lõpuni viia ning vastavalt
lahendusele siis täiendada ka kattetaastuse osa.

Seejärel saame projekti uuesti lisada EHRi menetlusse.

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

From:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] [ <mailto:[email-masked]>
mailto:[email-masked]]
Sent: neljapäev, 15. august 2024 19:44
To: 'Arvo Veltri' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Anti Palmi' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: 'Janno Erm' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Liina Talistu' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
'Tauno Võhmar' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Reimo Alas' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Peipsi ÜVK - II etapp_mnt nr 13111 ja nr 13152_TRAM
märkused_15.08.2024

Tere

Vastan punktidele:

1.	Liitumiste otsad liitujate kinnistutele, ei ole viidud? – see oli
algusest peale meie soov, siis ei pea liitujad enam TRAMiga kauplema sh
IKÕ lepingud jne. See info seletuskirjas kirjutatud ja asendiplaanil seda
muutma ei hakka. Väljavõtted seletuskirjast:

2.	Alates sõlmedest V1-83/K1-38  kuni V1-70/K1-29, kuni V1-68/K1-27
torustikud maksimaalselt teemaa piirile – on ju võimalus? Sama ettepanek
torustikele kogu teemaal, küsimus kogu teelõigule. Seal on sidekaabel
vastas ja kaevu ei saa kraavi paigaldada. On viidud võimalikult tee äärde
ja ka kaeviku piir on min 1 m katendi servast.
3.	Mnt nr 13111 km 5,65 truup, tingmärkide järgi kinniselt, palun ka
puurkaeviku kontuurid (toestusega). Asendiplaanil on näha, et truubiga
torustik ei ristu seega seda profiili ka ei ole. Truup saab enne läbi.

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

From: Arvo Veltri [ <mailto:[email-masked]>
mailto:[email-masked]]
Sent: neljapäev, 15. august 2024 13:36
To:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: RE: Peipsi ÜVK - II etapp_mnt nr 13111 ja nr 13152_TRAM
märkused_15.08.2024

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

Tere

Ootan Teie sõnumit – millal võiksime Teie projekti läbi vaadata. Kui need
alltoodud põhimõttelisedküsimused (kõike detailides ei kirjutanud) oleme
üle vaadanud ja lahti rääkinud, siis saab ka IKÕ plaaanid ning katete
taastamise osa kokku panna.

Leian, et kõik on lahendatav.

Ootan Teie sõnumit, ei ole Teie menetlust katkestanud (tagasi lükanud)

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Arvo Veltri
Sent: Monday, August 12, 2024 11:24 AM
To: [email-masked]' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: [email-masked]' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; [email-masked]' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
Anti Palmi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Peipsi ÜVK - II etapp_mnt nr 13111 ja nr 13152_TRAM
märkused_12.08.2024

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

Tere

Vaatasin esitatu üle. on mõned täpsustavad küsimused mis soovin Teiega
läbi arutada.

1.	Liitumiste otsad liitujate kinnistutele, ei ole viidud? – see oli
algusest peale meie soov, siis ei pea liitujad enam TRAMiga kauplema sh
IKÕ lepingud jne.

2.	Alates sõlmedest V1-83/K1-38  kuni V1-70/K1-29, kuni V1-68/K1-27
torustikud maksimaalselt teemaa piirile – on ju võimalus? Sama ettepanek
torustikele kogu teemaal, küsimus kogu teelõigule.
3.	Mnt nr 13111 km 5,65 truup, tingmärkide järgi kinniselt, palun ka
puurkaeviku kontuurid (toestusega):

Kanalisatsiooni torustiku pikiprofiilil truupi ei ole?

Räägime Teiega need ülaltoodud küsimused veelkord üle. Sobib juba
homme13.08 , algusega kell 12.30 ja peale.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Arvo Veltri < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, July 19, 2024 2:19 PM
To: MNT Teed < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: FW: Peipsi ÜVK - II etapp_mnt nr 13111 ja nr 13152_TRAM
märkused_04.07.2024

Tere

Palun see mulle täitmiseks panna, korduv menetlus.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, July 19, 2024 1:58 PM
To: Anti Palmi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Arvo Veltri <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: 'Janno Erm' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Liina Talistu' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Peipsi ÜVK - II etapp_mnt nr 13111 ja nr 13152_TRAM
märkused_04.07.2024

Tere

Ootame endiselt Teie tagasisidet (04.07 pidi lähipäevadel tulema info)!

Kuna tagasisidet pole tulnud, siis oleme enda poolt korrigeerinud viimase
võimaliku VK versiooni, mille lisan lingiga: https://we.tl/t-p4HWJE6mrC
(link kehtib 7 päeva). Täiendavalt lisatud märkuste taha kommentaarid
punasega.

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

From: Arvo Veltri [ <mailto:[email-masked]>
mailto:[email-masked]]
Sent: neljapäev, 4. juuli 2024 12:49
To:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]; Anti Palmi <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: 'Liina Talistu' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Janno Erm' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Peipsi ÜVK - II etapp_mnt nr 13111 ja nr 13152_TRAM
märkused_04.07.2024

Tere

Üheselt, toestuse mõte selles et vältida varisemisnurga ulatust tee
konstruktsioonidesse, muldkehasse. Kui suured sügavused siis palun
kasutage toestusi, arvestades varisemisnurgaga 530. Seega on see Teie
kaalutud otsus kus tuleb toestust kasutada, sest Teie ju projekteerite
sügavused jne.

Minu tuletõrjemahuti põhi sai võetud mahuti jooniselt, ei lugenud välja,
et sinna kuhjatakse pinnast peale.

Lisan juurde veel et riigitee kruuskattega tugipeenra laius tuleb kindlalt
arvestada 1,0m, kuna need teede konstruktsioonid on ehitatud eelmine
sajand ning, siis kitsamaid tugipeenraid normides ei ehitatud.

Asfaltkatte laiuse osas tuleb otsus lähipäevadel, kui olen TRAM siseringis
arvamused kokku võtnud.

Ka teised Teie vastused vaatan veel tähelepanelikult üle.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, July 4, 2024 12:31 PM
To: Arvo Veltri < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Anti Palmi <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: 'Liina Talistu' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Janno Erm' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Peipsi ÜVK - II etapp_mnt nr 13111 ja nr 13152_TRAM
märkused_04.07.2024

Tere

Eelmises kirjas kirjutasite hoopis nii:

Kumb siis?

Lisan veel, et tuletõrjeveemahutite juures ei ole kaevise põhi 4,3m
maapinnast. Kust selline arvutuskäik? Tuletõrjeveemahutid rajatakse
muldesse, mitte ei tule arvestada seda olemasolevast maapinnast. Maapinda
tõstetakse 800 mm, st paigaldussügavus on 1100+2500+300+200+200-800=3500.

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

From: Arvo Veltri [ <mailto:[email-masked]>
mailto:[email-masked]]
Sent: neljapäev, 4. juuli 2024 11:01
To:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]; Anti Palmi <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: 'Liina Talistu' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Janno Erm' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Peipsi ÜVK - II etapp_mnt nr 13111 ja nr 13152_TRAM
märkused_04.07.2024

Tere

Täpsustan

Tuletõrjemahutite juures kus kaevise põhi ca 4,3m maapinnastja rohkem
tuleb ette – Ei saa aru?

Kiiruga jäi mõte lõpetamata.

Tuletõrjemahutite juures kus kaevise põhi ca 4,3m maapinnast ja rohkem
tuleb ette näha kaeviku toestus.

NB see toestuse vajadus ja kasutamine vaadake üle kogu projekti osas kui
kaevikud sügavamad kui 2,2m ja rohkem.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, July 4, 2024 10:05 AM
To: Arvo Veltri < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Anti Palmi <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: 'Liina Talistu' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Janno Erm' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Peipsi ÜVK - II etapp_mnt nr 13111 ja nr 13152_TRAM
märkused_01.07.2024

Tere

Lisame omalt poolt vastused kollasega.

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

From: Arvo Veltri [ <mailto:[email-masked]>
mailto:[email-masked]]
Sent: esmaspäev, 1. juuli 2024 13:17
To:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Cc: Anti Palmi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Peipsi ÜVK - II etapp_mnt nr 13111 ja nr 13152_TRAM
märkused_01.07.2024

Teie 17.06.2024

Meie 01.07.2024 nr 7.1-2/23/ 7.1-2/24/1051-8

Liisa Sylvia Karu

OÜ KESKKONNAPROJEKT

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

ÜVK projekti töö nr 3198 tehnovõrkude asendiplaanilise

lahenduse kooskõlastusest keeldumine Kuru külas ja

Uuskülas Alutaguse vallas ning nõuete esitamine projektile

riigiteede tee piirides ja tee kaitsevööndis Ida-Virumaal

Pöördusite Transpordiameti (TRAM) poole ja esitasite asendiplaanid, et
annaksime hinnangu ühisveevärgi ja kanalisatsiooniehitiste (edaspidi
tehnovõrgud) paiknemise kohta riigiteede tee piirides, teemaal ja tee
kaitsevööndis. Projektiga, OÜ Keskkonnaprojekt töö nr 3198 „Peipsi
Põhjaranniku vee ja kali projekteerimine – Ehitusetapp II“ kavandatakse
ÜVK torustike, hüdrante ja pumplaid riigiteede nr 13111 Kauksi – Vasknarva
tee km 2,97 (V1-86; KS1-46) – km 5,75 (V1-1; K1-1) ja nr 13152 Sälliku –
Kuru tee km 6,63-6,65 tee piirides, teemaal ja tee kaitsevööndis Kuru
külas, Uuskülas Alutaguse vallas Ida-Virumaal.

Transpordiamet on väljastanud OÜ Keskkonnaprojekt nõuded tehnovõrkude
projekteerimiseks Peipsi põhjarannikul oma kirjaga 19.01.2023 nr
7.1-2/23/1051-2 (edaspidi Kiri) ja nende nõuetega palume riigiteede tee
piirides arvestada.

1.      Kõik liitumispunktid, maakraanid palume tõsta teemaa piirile ja
torustiku otsad viia 2,0m või rohkem liituja kinnistule. Kõik kaevud,
kapped, maakraanid riigitee teemaal, haljasalal peavad olema uputatud
pinnasesse 20-30cm – palun märge seletuskirja, joonistele. Puurkaevikud
palume samuti nihutada riigiteest maksimaalsele võimalikule kaugusele.
Kaevud/kaped/kraanid jms on pandud võimalikult kinnistupiiri lähedale ning
terves projektalas on ülevaadatud, kus on võimalik maksimaalselt trasse
nihutada. Trassid on nihutatud vastavalt kohapealsel koosolekul
kokkulepitule. Seletuskirja lisatud peatükki selgitus torustike viimise
kohta kinnistu sisse ptk 2.2 ja ptk 3.2 ; asendiplaanil muudatusi ei ole
tehtud. Vallale ka siis teada anda, et ehitustöödel peavad selle asjaolu
kinnistuomanikele teavitama. Kaevud, kaped*, maakraanid peavad olema
uputatud pinnasesse – 20-30 cm – seletuskirjas peatükis 1.2.5.

Teil näiteks niisugune lahendus

Näidiseks toodud pilt on erandolukord, kus me ei pikenda kinnistupiirini,
sest siin ei ole tegemist liitumispunktidega vaid jäetakse otsad
perspektiivsele ÜVK trassile edasi 3 suunda. Neid ei saa pikendada
kinnistupiirini.

2.      Riigitee nr 13111 tugipeenra kruuskate laiuseks tuleb arvestada
1,0m, oleva asfaltkatte keskmine sõidutee laius sellel teelõigul arvestage
6,0 m.  Oleme ka koosolekul arutanud läbi, et tee laius võetakse
olemasoleva geodeesia järgi mitte Transpordiameti ideaali järgi. Kui
reaalselt tee laius ei ole 6 m ja tugipeenra laius ei ole 1m siis me nii
seda ka ei taasta. Taastame olemasoleva olukorra. Miks peaks vald maksma
transpordiametile kuuluva tee parendamise eest?

3.      Torustikud palume tõsta maksimaalselt teemaa piirile (näiteks
lõigud K1-34 – K1-24 ja V1-57 – V151 ja ka teised lõigud). Näitelõigus
tuleb ette sidekaabel ja jälgitud on olukorda, et kanalisatsioonikaevud ei
satuks nõlva peale. Ei saa projekteerida teistele kommunikatsioonidele
peale.

4.      Hüdrandid paigaldada minimaalselt 5,0 m kaugusele riigitee katte
servast (TRAM kehtivate nõuete p 2.10) ning sama kaugus kehtib kõikide
maapealsete ehitiste kohta. Korrigeerime. Korrigeeritud, hüdrantide kaugus
min 6 m.

5.      Sõlmede V1-86; KS146 ja V1-85; KS145  juures kus sügavus 4,11m ja
rohkem palume ette näha toestatud kaevikud (vajadusel ka teistes
kohtades). Korrigeerime Asendiplaanile märgitud toestatud kaeviku piir (
tee poolele)

6.      Tuletõrjemahutite juures kus kaevise põhi ca 4,3m maapinnastja
rohkem tuleb ette – Ei saa aru? Mahutite juurde lisatud kaeviku piir

7.      Slmede KS1-44 kõrgusarv, sügavus H 2,26m, RKP-010 H4,85m ja K138
H4,16, kuid KS1-44 H2,26 – miks sellised suured erinevused sügavustes?
Palun vaadata maapinna kõrgusi sõlmede juures ja ka kas tegemist on
isevoolse kanaliga või survekanalisatsiooniga. Sealt tulevad erinevused
sisse. Korrigeeritud

8.      Tehnovõrkude ristumine mnt nr 13111 km 3,79 – sõlmed K1-26, OKK-13
riigitee kruuskattega tugipeenras (kruuskattega tugipeenral arvestage
laiuseks 1,0m) , asfaldi servas, ei saa nõustuda palun nihutada teemaa
piirile ohutule kaugusele sh puurkaevik, arvestage varisemisnurka 530,
vaba maad on (sinine kontuur) ja jääb ära riigitee taastamine.
Korrigeerime.

Vajadusel palun võtke ühendust, saame läbi teams keskkonna need ülaltoodud
märkused koos läbi arutada.

Eesmärk on leida kõiki osapooli rahuldav lahendus ning säilitada riigitee
toimimine ja vältida võimalusel riigitee taastamist, mis rahaliselt pole
ju  ka odav.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Arvo Veltri < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, November 29, 2023 11:05 AM
To: Anne Vesinurm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: FW: Peipsi ÜVK - II ja III etapp

Tere Anne

Palun pane see mulle täitmiseks.

So Alutaguse vallavalitsuse tellimus, Peipsi põhjaranniku ÜVK projekt II
ja III etapp.

Arvo

From:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, November 29, 2023 10:09 AM
To: Arvo Veltri < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Peipsi ÜVK - II ja III etapp

Tere

Oleme valmis saanud Peipsi ÜVK projekti II ja III etapi asendiplaanilise
lahenduse.

Enne kui hakkame projekti edasi vormistama, saadan need Teile
ülevaatamiseks lingiga: https://we.tl/t-Qnb2BhmgP9 (link kehtib 7 päeva,
seega palun laadige need endale alla ära).

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.